ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ:
O ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΣ MG
Λίγες μάρκες έχουν μια ιστορία τόσο υπερήφανη και παθιασμένη όσο η MG. Από το 1924, η MG κατασκευάζει αυτοκίνητα που οι άνθρωποι λατρεύουν να οδηγούν.
Το βρετανικό στυλ της MG είναι εμφανές ακόμα και σήμερα στη τρέχουσα μας γκάμα: από τους προβολείς London Eye μέχρι το ευρωπαϊκό εσωτερικό στυλ.
Η μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι βαθιά ριζωμένος στο DNA της MG, κάτι που εξακολουθεί να αποτυπώνεται στο σχεδιασμό των νέων οχημάτων μας, όπως το κλασικό MGB και το αξιοπρόσεκτο Cyberster.

MG 14/28
Η Προέλευση των Σπορ Γονιδίων της MG
Η MG ξεκίνησε ως το τμήμα σπορ αυτοκινήτων της Morris Cars. Έγινε γνωστή στο κοινό το 1924 με το πρώτο μοντέλο της γκάμας: το MG 14/28, με τελική ταχύτητα 65 μίλια/ώρα.
Αυτά τα αυτοκίνητα καθιέρωσαν τη μάρκα MG στην καρδιά των οδηγών με σπορ φιλοδοξίες.

The Old Number One
Μικρότερο, ταχύτερο και απολαυστικό στην οδήγηση
Έχοντας αφήσει πίσω του τη θέση του ως υπεύθυνος πωλήσεων, ο Cecil Kimber της Morris Garages στην Οξφόρδη κατευθύνεται στο συνεργείο και αρχίζει να εργάζεται πάνω στο όραμά του: στην κατασκευή μικρότερων, ταχύτερων και διασκεδαστικών αυτοκινήτων. Δημιούργησε το πρώτο σπορ αυτοκίνητο της MG: το Old Number.

MG M-Type Midget
Το λαϊκό σπορ αυτοκίνητο
Το M-Type της MG είναι το πρώτο πραγματικό “λαϊκό σπορ αυτοκίνητο”. Είναι η καλύτερη απόδειξη του θάρρους της MG να καινοτομεί. Είναι γρήγορο, διασκεδαστικό και προσιτό. Το αυτοκίνητο γνώρισε γρήγορα την αποδοχή του κοινού ήδη από την κυκλοφορία του.

MG K3 Magnette
Η MG κερδίζει τον ανταγωνισμό
Το MG K3 Magnette κέρδισε το Mille Miglia, έναν από τους δυσκολότερους αγώνες στον κόσμο εκείνη την εποχή. Οι Captain George Eyston & Johnny Lurani ήταν η πρώτη μη ιταλική ομάδα που πήρε τη νίκη στην κατηγορία των 1100 cc.

MG TC Midget
Η γέννηση του ‘cool’
Η εταιρεία λανσάρισε το MG TC, ένα αυτοκίνητο με ‘cool’ χαρακτηριστικά και gadgets. Η MG παρήγαγε πάνω από 10.000 αντίτυπά του. Αυτό το αυτοκίνητο έδωσε το έναυσμα της αμερικανικής φρενίτιδας για τα βρετανικά σπορ αυτοκίνητα.

MG ZA Magnette
Η χρονιά του κλασικού Magnette
Αρχικά, το MG ZA Magnette προκάλεσε έντονη δυσπιστία. Ωστόσο, χάρη στις αξιόλογες επιδόσεις και τα ανώτερα χαρακτηριστικά του έγινε το αγαπημένο όλων σε χρόνο μηδέν.

MGA
Η MG εκσυγχρονίζεται για το μέλλον
Η MG ετοιμάζει τη σειρά σπορ αυτοκινήτων της για τους σύγχρονους οπαδούς των αυτοκινήτων του είδους, με έναν νέο κινητήρα 1498 cc και ένα κομψό, αεροδυναμικό σχήμα αμαξώματος που έθεσαν τα θεμέλια για μια συναρπαστική ιστορία παραγωγής, με περισσότερα από 100.000 MGA να πωλούνται στα επτά χρόνια ζωής του.

MG EX181
Καταρρίπτοντας ρεκόρ
Η MG προήγαγε την έννοια της ταχύτητας σε νέα επίπεδα την περίοδο 1954-1959 καταρρίπτοντας δύο νέα ρεκόρ.
Το EX181, γνωστό και ως Roaring Raindrop, έσπασε το ρεκόρ ταχύτητας γράφοντας στο κοντέρ 395,31 χιλιόμετρα/ώρα στις ευθείες του Bonneville Salts με το θρυλικό οδηγό Sir Stirling Moss το 1957. Στη συνέχεια, δύο χρόνια αργότερα κατέρριψε αυτό το ρεκόρ αγγίζοντας τα 410,23 kmh όταν το οδήγησε ο συναθλητής του στην F1 Phil Hill.

MGB
Ένα bestseller
Το MGB roadster ήταν το MG με τις περισσότερες πωλήσεις επί δεκαετίες. Είναι αναμφισβήτητα το πρώτο σύγχρονο MG, αφού ήταν το πρώτο MG που χρησιμοποίησε ένα μονοκόκ πλαίσιο. Επιτάχυνε από τα 0 στα 100km/h σε μόλις 11 δευτερόλεπτα και οι πωλήσεις του ξεπέρασαν τις 500.000 μονάδες.

MGB GT V8
Μικρό αυτοκίνητο, μεγάλη δύναμη
Αποτελώντας μέλος της British Leyland η MG είχε πρόσβαση σε μια ευρύτερη γκάμα κινητήρων, όπως ο V8 κινητήρας 3,5 λίτρων της Rover. Ο συνδυασμός ενός μικρού σε μέγεθος αυτοκινήτου με έναν τόσο δυνατό κινητήρα αποδείχτηκε ιδιαίτερη δημοφιλής.

MG Metro
Σπουδαία χαρακτηριστικά σε μικρή συσκευασία
Αφού έκλεισαν οι πόρτες της μονάδας στο Abingdon, πολλοί πίστεψαν ότι αυτό ήταν το τέλος εποχής της MG. Όμως, αυτό δεν συνέβη. Η MG αναδείχθηκε με περισσότερες δυνάμεις και παρουσίασε το διασκεδαστικό και compact MG Metro. Το μοντέλο εξακολουθεί να έχει μια τεράστια βάση θαυμαστών.

MG RV8
Ένας θρύλος ξαναγεννιέται
Τη δεκαετία του 1980 η δημοτικότητα της MGB και των κλασικών αυτοκινήτων γενικότερα αυξήθηκε. Υπήρχε και πάλι ζήτηση για σπορ αυτοκίνητα. Το 1993 η MGB επέστρεψε με άρμα το MG RV8, ένα roadster με V8 κινητήρα 3,9 λίτρων.

MGF
Η αναγέννηση του ‘cool’
Το MGF ήταν το πρώτο ολοκαίνουργιο σπορ αυτοκίνητο της MG από το 1962. Υπήρξε τεράστιος ενθουσιασμός πριν από την κυκλοφορία του αυτοκινήτου. Ήταν πρωτοποριακό: είχε κινητήρα εγκατεστημένο στο κέντρο του αμαξώματος και ανάρτηση Hydragas. Και ο κόσμος το λάτρεψε: Γρήγορα έγινε best-seller σε πολλές περιοχές του κόσμου.

MG6
Επιστροφή με φρέσκια ματιά
Το ολοκαίνουργιο MG6 GT ήταν ένα τετράθυρο hatchback, το οποίο ενσωμάτωνε με ισορροπία την κληρονομία της MG στα σπορ sedan οχήματα με τα σύγχρονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Το MG6 GT και το Magnette ήταν μια πρόγευση της αισθητικής της επόμενης γενιάς προϊόντων MG.

MG3
Νέα εποχή, νέες απαιτήσεις
Έχοντας, όπως πάντα, το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η MG συνειδητοποίησε την ανάγκη για κάτι πιο εξατομικευμένο. Έτσι, η MG παρουσίασε το MG3, δίνοντας στους καταναλωτές τη δυνατότητα να συνδιαμορφώνουν τα αυτοκίνητά τους με επιλογές εξατομίκευσης υψηλού επιπέδου. Το MG3 έστρεψε ξανά το βλέμμα των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο στην MG.

MG5
Η σχεδίαση συναντά τη δύναμη
Το MG5 αναδείχθηκε ως το απόλυτο αστέρι, καθώς ήταν ένα εντυπωσιακό compact αυτοκίνητο με εκπληκτική εξωτερική σχεδίαση, βελούδινο εσωτερικό και έναν υψηλής απόδοσης τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα “VTi-Tech” 1,5 λίτρων.

MG6 GT BTCC
Με στόφα νικητή
Ο Jason Plato, ένας από τους πιο επιτυχημένους οδηγούς στην ιστορία των βρετανικών αγώνων στην κατηγορία των αυτοκινήτων τουρισμού, οδήγησε το MG 6 GT, επέστρεψε στο BTCC μετά από 10 χρόνια απουσίας και βοήθησε την ομάδα MG να κερδίσει 6 αγώνες και να κατακτήσει 5 πρωταθλήματα.

MG GS
Το πρώτο SUV
Πάντα στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας, η MG λανσάρει το MG GS, το πρώτο SUV της MG. Η καλύτερη ευελιξία επέτρεψε στους οδηγούς να κινούνται τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.

MG ZS
Συνδεδεμένο
Το MG ZS παρουσιάστηκε το 2017. Το πρώτο μοντέλο της MG με συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο έγινε γρήγορα δημοφιλές σε όλο τον κόσμο. Έχει πωληθεί σε περισσότερες από 40 χώρες, πλησιάζοντας τις 800.000 μονάδες μέσα σε έξι χρόνια. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, το MG ZS EV, έκανε ντεμπούτο το 2018.

MG E-Motion Concept
E-motion Γοητεία
Το εντυπωσιακό ηλεκτρικό σπορ πρωτότυπο E-motion σχεδιάστηκε για να επιταχύνει από 0-100 χλμ. την ώρα σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, με αυτονομία άνω των 500 χλμ. Ένα MG που πραγματικά δεν περνά απαρατήρητο.

MG X-Motion Concept
‘Beauty and the beast’
Το MG X-motion αποτέλεσε τη συνέχεια της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Emotional Dynamism της MG, όπως την είδαμε νωρίτερα στο E-Motion. Το MG HS SUV, που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά έμελλε να γίνει το μοντέλο παραγωγής του πρωτοτύπου MG X-Motion.

MG ZS EV
Οικογενειακό και διασκεδαστικό
Το MG ZS EV είναι οικογενειακό, πλήρως ηλεκτρικό και πολύ διασκεδαστικό. Το SUV της MG κυκλοφόρησε στην ηπειρωτική Ευρώπη το 2019.

MG Cyberster Concept
Φουτουριστικό Roadster
Γνωρίστε το MG Cyberster, ένα διθέσιο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο που θυμίζει την κλασική κληρονομιά της MG στα roaster, ενώ παράλληλα εισάγει νέα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως ένα διαδραστικό πιλοτήριο με δυνατότητες gaming και συνδεσιμότητα 5G. Έχει αυτονομία περίπου 800km και επιταχύνει από 0-100km/h σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα.

MG7
Το εντυπωσιακό sedan
Το 2022 η MG αποκάλυψε το μεγαλύτερο sedan μέχρι τότε – το MG7, ένα κομψό 5- θυρο coupe με σπορ σαλόνι. Ένας αβίαστος συνδυασμός χώρων και πολυτελούς στυλ.

MG4 Electric
Μία ηλεκτρική οικογένεια μοντέλων που διευρύνεται.
Μέχρι το 2022 η MG είχε εισάγει στην ηπειρωτική Ευρώπη πέντε μοντέλα που κινούνταν με εναλλακτικές μορφές ενέργειας, με το MG4 Electric, ένα πλήρως ηλεκτρικό hatchback, να είναι η τελευταία προσθήκη στην οικογένεια MG.

Τα καλύτερα έρχονται
Κληρονομιά για το μέλλον
Με γερές ρίζες σε μια πλούσια κληρονομιά προοδευτικού σχεδιασμού και καινοτομίας, η MG θα συνεχίσει να επεκτείνει την κληρονομιά της, αναπτύσσοντας αυτοκίνητα που συγκινούν το κοινό.